Question Πως μπορώ να παραγγείλω;
Answer

Οι παραγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος στη διεύθυνση e-stavros.gr ή καλώντας μας στον τηλεφωνικό μας αριθμό +30 24450 41500.

Question Με ποιον τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία;
Answer

Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ή με κατάθεση στον τραπεζικό μας λογαριασμό. Κατά τη διάρκεια της παραγγελίας καλείστε να επιλέξετε τον τρόπο εξόφλησης που επιθυμείτε.

Question Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Answer

Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής, χρεωστικής ή προπληρωμένης κάρτας Switch / Maestro, Visa Debit, Visa Electron και Mastercard και Paypal.

Question Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έκανα σωστά την αγορά μου;
Answer

Αφού υποβάλατε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email. Αν δεν λάβετε το email, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας στο τηλ. +30 24450 41500 ή στο email .

Question Ποιος είναι ο τρόπος αποστολής;
Answer

Το κατάστημα μας συνεργάζεται με την εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική. Όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο αποστολής βρίσκονται το site μας στο πεδίο Πολιτική αποστολών.

Question Υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής;
Answer

Το κόστος αντικαταβολής συμπεριλαμβάνεται στα έξοδα αποστολής, τα οποία ανέρχονται σε 5,00 ευρώ. Η πληρωμή με αντικαταβολή γίνεται μέσω της μεταφορικής: Γενική Ταχυδρομική.

Question Ποιο είναι το κόστος αποστολής;
Answer

Για παραγγελίες εντός Ελλάδος το κόστος αποστολής είναι δωρεάν. Όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το κόστος αποστολής βρίσκονται στο site στο σημείο Αποστολές.

Question Πραγματοποιούνται αποστολές στο εξωτερικό;
Answer

Το κατάστημα e-stavros πραγματοποιεί αποστολές στο εξωτερικό και συνεργάζεται με την εταιρία Γενική Ταχυδρομική. Για να βρούμε τον καλύτερο τρόπο για την μεταφορά των αγαθών σας στο εξωτερικό παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Question Πως μπορώ να εντοπίσω που βρίσκεται το πακέτο μου;
Answer

Την κατάσταση του πακέτου μπορεί να ελεγχθεί στην ιστοσελίδα της Γενική Ταχυδρομική με τον αριθμό αποστολής που λαμβάνετε στο email όταν έχει ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελία σας.

Question Τι θα συμβεί σε περίπτωση που ένα προϊόν φτάσει σπασμένο - χαλασμένο;
Answer

Στη σπάνια περίπτωση ατυχήματος που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να φτάσει ένα προϊόν σπασμένο, παρακαλείσθε να κρατήσετε την συσκευασία ως έχει και να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.

Question Πώς μπορώ να πάρω περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα;
Answer

Μπορείτε να ζητήσετε περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα μας μέσω email στο ή μέσω τηλεφώνου στο +30 24450 41500.